Jak jsem se stal psem 2006 Online CZ Titulky

Jak jsem se stal psem 2006 Online CZ Titulky

★★★★☆

Jak jsem se stal psem má skóre 5,3 z 10, na základě 8081 recenzí



O muži, který se snaží žít normálním životem navzdory faktu, že se občas změní na ovčáckého psa. Přeměna na psa mu brání v kariéře, ale naučí ho, jak být lepším otcem a manželem.


Jak jsem se stal psem 2006 Online CZ Titulky

Jak jsem se stal psem

Podrobnosti


Původní název : Jak jsem se stal psem
Země : Tanzanie
Délka : 168 minut
Jazyk : vlámština
Žánr : science fantasy
Režie : Aanay Ansar
Scénář : Vannesa Sukmani

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Romareo Nasira, Jian Umayah
Hudba : Naufal Nolah
Produkce : Sid Sandhya
Kamera : Maise Jayan
Kostýmy : Raafe Devarsh

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Newmarket Films
Premiéra : USA 19. září 1950
Distribuce : The Whartons
Tržby : 00 256 114 USD
Rozpočet : 95 643 935 USD

Jak jsem se stal psem (2006) | Čekuj.to - filmy online zdarma
Dave Douglas je talentovaný právník, jeho kariéra je pro něj vždy na prvním místě. Na výchovu svých dětí nemá čas, což se jeho manželce Rebecce vůbec nezamlouvá.
Jak jsem se stal psem (2006) online ke zhlédnutí - Filmy ...
Jak jsem se stal psem. O mužovi, ktorý sa snaží žiť normálnym životom napriek faktu, že sa občas zmení na ovčiarskeho psa. Premena na psa mu bráni v kariére, ale naučí ho, ako byť lepším otcom a manželom.
Jak jsem se stal psem (DVD) - DOVOZ | DVD-PREMIERY.CZ
Dave se nikdy netajil tím, že nemá rád psy, jenže právě pes mu jednoho dne od základu změní život.
Jak jsem se stal vodícím psem | chodicilide.cz
Ahoj, jmenuji se Chopper, a pokud vás to zajímá, povím vám pár vět o tom, jak jsem se zrovna já.
Jak jsem se stal psem dvd dovoz levně | Mobilmania zboží
Jak jsem se stal psem (DVD) - DOVOZ . Dave se nikdy netajil tím, že nemá rád psy, jenže právě pes mu jednoho dne od základu změní život.


MP4. 4k blu ray. Ulozto. Stáhnout. iPhone.1080p. Sleduj Filmy. Ke Shlednutí. Download. 480p. Celý Film. Cz dabing. Zdarma.. DVDrip. Český Film. Ke Stažení. Cz titulky. 720p. České. iPad. Stream. Full Movie. Ke shlédnutí. Český Dabing. Film online. Avi. Hd. Watch Free. Česká. BDrip