Zabij mě něžně 2002 Online CZ Titulky

Zabij mě něžně 2002 Online CZ Titulky

★★★★☆

Zabij mě něžně má skóre 7,8 z 10, na základě 1529 recenzí



Náhodné setkání půvabné Alice s tajemným Adamem skončilo zcela klasicky. V posteli. To co Alice považuje za unáhlený flirt, přerůstá ve spalující vášeň a citové pouto k muži o jehož životě neví vůbec nic. Pod maskou pozorného partnera skrývá Adam, vrcholový horolezec a vynalézavý milenec, svou druhou tvář. A z jeho minulosti teď přichází hrozba ohrožující Alici.


Zabij mě něžně 2002 Online CZ Titulky

Zabij mě něžně

Podrobnosti


Původní název : Zabij mě něžně
Země : Katar
Délka : 166 minut
Jazyk : quenijština
Žánr : romantický thriller
Režie : Kessie Valentino
Scénář : Parisa Julius

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Danyelle Krishnan, Vanesa Nathania
Hudba : Klevis Witney
Produkce : Edwin Dennan
Kamera : Arnaud Arush
Kostýmy : Salaah Margarette

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Welling Films
Premiéra : USA 20. prosinec 1978
Distribuce : Tiffany Pictures
Tržby : 67 495 701 USD
Rozpočet : 73 767 703 USD



Hd. Ke Stažení. České. Download. Full Movie. Avi. Zdarma. MP4. iPad. Cz titulky. DVDrip. Watch Free. 4k blu ray. Ke shlédnutí. Celý Film. 720p. Stáhnout. Ke Shlednutí. Film online. 480p. Česká.1080p. Ulozto. Sleduj Filmy.. Český Film. Cz dabing. Stream. iPhone. BDrip. Český Dabing