Já, kocour 2016 Online CZ Titulky

Já, kocour 2016 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já, kocour má skóre 6,1 z 10, na základě 5190 recenzí



Tom Brand (Kevin Spacey) je velmi úspěšný podnikatel a boháč na vrcholu své kariéry. Jeho společnost má na dosah životní úspěch - stavbu dosud nejvyšší budovy na severní polokouli. Tomův workoholickým životní styl ho však odcizuje jeho vlastní rodině. Jeho krásná žena Lara (Jennifer Garner) a dcera Rebecca (Malina Weissman) si ho doma hodně neužijí. Blíží se však Rebeccine narozeniny a ona si přeje kočku. Zaneprázdněný otec sice kočky nesnáší, ale nakonec jí koupí výstavního kocoura. Cestou domů má však nehodu. Kdy nabude vědomí, zjistí, že se nějakým záhadným způsobem ocitl uvnitř těla kočky. Jeho vlastní rodina ho adoptuje a on konečně začne přicházet na to, co má v životě opravdovou hodnotu. Není však už pozdě?


Já, kocour 2016 Online CZ Titulky

Já, kocour

Podrobnosti


Původní název : Já, kocour
Země : Etiopie
Délka : 152 minut
Jazyk : bambarština (bm)
Žánr : sitcom
Režie : Debra Teeya
Scénář : Nooriyah Branson

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Saaraa Calina, Renuka Lukrecja
Hudba : Illiyeen Maxon
Produkce : Avtar Ahmed
Kamera : Raadiya Mahammed
Kostýmy : Haneet Jaco

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Aamir Khan
Premiéra : USA 19. leden 1925
Distribuce : Silverbird Film
Tržby : 75 459 607 USD
Rozpočet : 90 593 761 USD

Já, kocour / Ma vie de chat (2016) | ČSFD.cz
Tom Brand (Kevin Spacey) je závratně úspěšný, neuvěřitelně bohatý a blbec. Snaze postavit nejvyšší mrakodrap na severní polokouli, je sebestředný miliardář připraven obětovat cokoliv.
Já, kocour (2016) | OnlineFilmy.net - Sleduj filmy online ...
Obsah Tom Brand (Kevin Spacey) je závratně úspěšný, neuvěřitelně bohatý a blbec. Snaze postavit nejvyšší mrakodrap na severní polokouli, je sebestředný miliardář připraven obětovat cokoliv.
Já, kocour - film online | FILMTORO
40 Rimsy ohodnotnil Já, kocour 2016. Tuctová komedie pro celou rodinu, u níž se nebudou bavit děti ani dospělí. Promarněný potenciál herců i režiséra dýchá z každého nevypointovaného záběru, o které bohužel není nouze.
Já, kocour - voyo.nova.cz
Tom Brand (Kevin Spacey) je závratně úspěšný, neuvěřitelně bohatý a blbec. Snaze postavit nejvyšší mrakodrap na severní polokouli, je sebestředný miliardář připraven obětovat cokoliv.
Já, kocour (2016) online CZ v HD kvalitě | FilmyCZ.com
Film Já, kocour / Nine Lives (2016) online CZ v HD kvalitě ke shlédnutí na FilmyCZ.com


Ke Shlednutí. Ke Stažení. Zdarma.1080p. Celý Film. Stáhnout. 4k blu ray. Avi. DVDrip. Český Film. Hd. Ulozto. Český Dabing. České.. Stream. MP4. 480p. Cz dabing. BDrip. Film online. iPhone. Ke shlédnutí. Download. iPad. Sleduj Filmy. 720p. Cz titulky. Česká. Full Movie. Watch Free