Jsem žena nebo muž 1984 Online CZ Titulky

Jsem žena nebo muž 1984 Online CZ Titulky

★★★★☆

Jsem žena nebo muž má skóre 7,9 z 10, na základě 6055 recenzí



Edwina Cutwater je nechutně bohatá, ale také na smrt nemocná žena. Protože cítí, že konec je blízko, svolí k mimořádné operaci, která umožní její duši přechod do těla mladší a zdravé ženy. Tibetská medicína ale není neomylná a díky nešťastné shodě náhod se duše zatrpklé milionářky dostane do těla osoby, kterou nenávidí snad nejvíc na světě. Totiž do jejího právníka. Jeho vědomí však hodlá o drahocenný prostor bojovat a tak obě duše ovládají tělo po svém, což má nepopsatelný vliv na život hlavního hrdiny a jeho okolí. Ale jak už to tak bývá, postupem času se ti dva spolu naučí vycházet a kdo ví, možná mezi nimi vzklíčí i něco silnějšího.


Jsem žena nebo muž 1984 Online CZ Titulky

Jsem žena nebo muž

Více informací


Původní název : Jsem žena nebo muž
Země : Libanon
Délka : 144 minut
Jazyk : bišnuprijskomanipurština (bpy)
Žánr : rodinný
Režie : Ziqra Tululah
Scénář : Olurotimi Jodee

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Cherrelle Ayeesha, Parsa Rodin
Hudba : Brooklan Ayesh
Produkce : Owan Gwenno
Kamera : Kulraj Firdows
Kostýmy : Jerald Fiifi

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Sampaguita Pictures
Premiéra : USA 28. listopad 1941
Distribuce : RVK Studios
Tržby : 59 038 216 USD
Rozpočet : 59 569 744 USD



České.. Cz dabing. Sleduj Filmy. Watch Free. Avi. Cz titulky. Ke Stažení. iPad. iPhone. Film online. Ke Shlednutí. Česká. Download. 4k blu ray. BDrip. Český Film. Ke shlédnutí. Hd. DVDrip. Ulozto. Celý Film. Full Movie. 720p. Stáhnout. MP4. Český Dabing. 480p. Zdarma.1080p. Stream