Přineste mi hlavu Alfreda Garcii 1974 Online CZ Titulky

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii 1974 Online CZ Titulky

★★★★☆

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii má skóre 5,6 z 10, na základě 3580 recenzí



Ryze westernový příběh o muži najatém bohatým Mexičanem k úkonu pečlivě popsanému v názvu filmu se však neodehrává na úsvitu dvacátého století, nýbrž v jeho znepokojivě obskurním období let sedmdesátých, plném nemotivovaného násilí a otázek bez odpovědí. Benny, barman a pianista v jednom z mnoha mexických barů tam na konečné, ucítí šanci vysmeknout se ubíjející rutině neustále odrhovaného songu Guantanamera pro potěchu illinoiských turistů poté, co je mu nabídnuto deset tisíc dolarů za hlavu Ala Garcii, šviháka, který přivedl do jiného stavu dceru mexického latifundisty. Byť je Bennyho delirická odysea ve společnosti Mexičanky Elity a později i zmíněného torza skrz naskrz prosáklá krví a tequilou, nepostrádá ani jasnozřivé okamžiky ryzí romantiky či úlevnou ironii v tzv. kultovních hláškách.


Přineste mi hlavu Alfreda Garcii 1974 Online CZ Titulky

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii

Více informací


Původní název : Přineste mi hlavu Alfreda Garcii
Země : Pákistán
Délka : 140 minut
Jazyk : tok pisin (tpi)
Žánr : giallo
Režie : Nafisha Cadee
Scénář : Evana Ousainou

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Juran Ciana, Lamonica Clemence
Hudba : Rhyann Bahara
Produkce : Jaima Kelle
Kamera : Loryn Pernell
Kostýmy : Raaina Kaysan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Rosa Filmes
Premiéra : USA 19. srpen 1941
Distribuce : Blinding Edge
Tržby : 91 429 303 USD
Rozpočet : 13 969 670 USD

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii / Bring Me the Head of ...
Nejvíce autobiografický film Sama Peckinpaha je zároveň nejbizarnějším z jeho čtrnácti snímků, což ovšem u géniů propadnuvších alkoholu nebývá nic neobvyklého.
Film Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (Bring Me the Head ...
Film Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (Bring Me the Head of Alfredo Garcia) 1974 online ke shlédnutí - Nejvíce autobiografický film Sama Peckinpaha je zároveň nejbizarnějším z jeho čtrnácti snímků, což ovšem u géniů propadnuvších alkoholu nebývá nic neobvyklého.
Přineste mi hlavu Alfreda Garcii | movies.prehraj.me ...
Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (1974) ... Alfreda Garciu jsem natočil přesně tak, jak jsem chtěl. Dobrý, nebo špatný, ať se vám líbí, nebo ne, ...
Film Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (1974) online ke ...
Ohodnotit: Štítky: Film Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (1974) online česky, shlédni film Přineste mi hlavu Alfreda Garcii online ve vysoké kvalitě, Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (1974) online ke shlédnutí v HD.
Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (1974) - Bring Me the ...
Recenze: Přineste mi hlavu Alfreda Garcii. Film nasáklý krví a tequilou. Ne že bych o něm psal ze stejného důvodu, jako před rokem o Legionáři, ale jedná...


Český Dabing. Ke Shlednutí. Cz titulky.. BDrip. iPad. Cz dabing. Download. Ke Stažení. Sleduj Filmy. Ulozto. 480p. Film online. Full Movie. Avi. Ke shlédnutí. 4k blu ray. Celý Film.1080p. České. Český Film. Česká. iPhone. Watch Free. Stream. DVDrip. 720p. Hd. MP4. Zdarma. Stáhnout