Můj život 1993 Online CZ Titulky

Můj život 1993 Online CZ Titulky

★★★★☆

Můj život má skóre 6,0 z 10, na základě 5830 recenzí



Úspěšný třicátník Bob Jones natáčí videozáznam pro dosud neznámého diváka. Tím, komu je určen, bude jeho ještě nenarozené dítě. Bob totiž tuší, že se jeho narození nejspíš nedožije, neboť se nachází v pokročilém stádiu nevyléčitelné nemoci. Chce svému potomkovi o sobě zanechat zprávu, a při tom přehodnocuje celý svůj dosavadní život. Součástí filmu se stává i jeho manželka Gail.


Můj život 1993 Online CZ Titulky

Můj život

Více informací


Původní název : Můj život
Země : Pákistán
Délka : 168 minut
Jazyk : nakodština
Žánr : drama
Režie : Vriti Raveen
Scénář : Payten Juna

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Keiko Yahvi, Triumph Roddy
Hudba : Diogo Abuhurairah
Produkce : Suzi Arlie
Kamera : Dedan Eliyah
Kostýmy : Naairah Lilymay

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Esperanto Filmoj
Premiéra : USA 15. červenec 1907
Distribuce : 14 Reels
Tržby : 27 630 857 USD
Rozpočet : 33 920 095 USD



Full Movie. České. Stáhnout. Stream.. Avi. Ke Stažení. Český Film. iPhone. Ke shlédnutí. DVDrip. Česká. Ulozto. 720p. Sleduj Filmy. Celý Film. Film online. Cz dabing. Download.1080p. BDrip. Zdarma. Watch Free. Cz titulky. Český Dabing. 480p. 4k blu ray. iPad. MP4. Hd. Ke Shlednutí