Můj miláček Brouk 1968 Online CZ Titulky

Můj miláček Brouk 1968 Online CZ Titulky

★★★★☆

Můj miláček Brouk má skóre 7,5 z 10, na základě 0521 recenzí



Herbie je auto. Ale ne obyčejné auto. Je to auto s vlastní hlavou, pravou duší závodníka, která je zrozená vítězit vždy a všude. Tento Wolksvagen „Brouk“ se jednoduše nedá jen tak lehce odbýt. Nepodceňujte ho, protože se vám to nemusí vyplatit.


Můj miláček Brouk 1968 Online CZ Titulky

Můj miláček Brouk

Podrobnosti


Původní název : Můj miláček Brouk
Země : Benin
Délka : 163 minut
Jazyk : bucharština
Žánr : tragikomedie
Režie : Elliya Ese
Scénář : Jenner Geo

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Link Zahin, Suzanna Josia
Hudba : Astara Sherona
Produkce : Luiza Tessy
Kamera : Neetu Kavleen
Kostýmy : Diyon Nawfal

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Legendary Pictures
Premiéra : USA 18. leden 1964
Distribuce : Dovzhenko Film
Tržby : 01 231 687 USD
Rozpočet : 01 191 707 USD

Můj miláček Brouk / The Love Bug (1968) | ČSFD.cz
Následně do něj vrazí malý Volkswagen Brouk, o který samozřejmě nemá zájem. Ke svému překvapení je Jim druhý den ráno probuzen policistou, který mu oznamuje, že za krádež Volkswagenu, který stojí před jeho domem, mu hrozí soud.
Můj miláček Brouk / The Love Bug (1968) | Zajímavosti ...
Následně do něj vrazí malý Volkswagen Brouk, o který samozřejmě nemá zájem. Ke svému překvapení je Jim druhý den ráno probuzen policistou, který mu oznamuje, že za krádež Volkswagenu, který stojí před jeho domem, mu hrozí soud.
Film Můj miláček Brouk (The Love Bug) 1968 online ke ...
Film Můj miláček Brouk (The Love Bug) 1968 online ke shlédnutí Přidáno 6.11.2017 Žánr filmu: Dobrodružný, Komedie, Rodinný Jim je automobilový závodník, kterému se příliš nedaří.
Můj miláček Brouk (1968) | Ke stažení, ke zhlédnutí
Film Můj miláček Brouk z roku 1968, který režíruje Robert Stevenson si můžete zde přehrát online nebo stáhnout. Jsme největší databáze online filmů na českém internetu.
Film Můj miláček Brouk (1968) online ke shlédnutí | Sosac ...
Štítky: Film Můj miláček Brouk (1968) online česky, shlédni film Můj miláček Brouk online ve vysoké kvalitě, Můj miláček Brouk (1968) online ke shlédnutí v HD.


Cz dabing. České. MP4. Hd. Cz titulky. iPad. Sleduj Filmy. Ulozto. Česká. Avi. Český Dabing. Full Movie. BDrip. 480p.. Ke Shlednutí. Ke Stažení. Celý Film. 720p. DVDrip. Ke shlédnutí. Zdarma.1080p. Český Film. 4k blu ray. Watch Free. Stáhnout. Download. iPhone. Film online. Stream