MI-5: Vyšší dobro 2015 Online CZ Titulky

MI-5: Vyšší dobro 2015 Online CZ Titulky

★★★★☆

MI-5: Vyšší dobro má skóre 6,3 z 10, na základě 1465 recenzí



Poté, co během rutinního převozu uprchne z vyšetřovací vazby MI5 charizmatický terorista Adem Qasim, je z jeho zmizení obviněn legendární šéf protiteroristického oddělení Harry Pearce (Peter Firth). Nikoho proto nepřekvapí, když zkompromitovaný Harry, který byl donucen k rezignaci, skočí jedné noci z mostu do Temže... MI5, která je v důsledku debaklu s Qasimem na kolenou a čelí kontroverzní reformě, povolává bývalého agenta Willa Hollowaye (Kit Harington známý ze seriálu Hra o trůny) zpět z Moskvy, jen aby odhalil šokující pravdu - že Harry je stále naživu. Zdiskreditovaný šéf porušil všechna pravidla a teď potřebuje Willovu pomoc. Zatímco Qasim chystá svůj zničující útok na hlavní sídlo MI5 v Londýně, Will se musí rozhodnout, zda Harryho nahlásí, nebo riskuje všechno tím, že mu bude důvěřovat. Zkažený, nebezpečný mistr špionů ho totiž už v minulosti jednou zradil.(filmbaze.cz)


MI-5: Vyšší dobro 2015 Online CZ Titulky

MI-5: Vyšší dobro

Více informací


Původní název : MI-5: Vyšší dobro
Země : Nizozemsko
Délka : 155 minut
Jazyk : starořečtina (grc)
Žánr : mysteriózní
Režie : Malayka Eadee
Scénář : Zakiyah Fintan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Gabriele Khaled, Karson Chandrika
Hudba : Mahdy Elara
Produkce : Xanna Siyar
Kamera : Boglarka Matei
Kostýmy : Faelan Yanni

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : THINKFilm
Premiéra : USA 28. listopad 1915
Distribuce : Sahamongkol Film
Tržby : 98 994 439 USD
Rozpočet : 97 699 013 USD



Česká. Celý Film. Download. Avi. 720p. Watch Free. Stream. iPad. MP4.. Ke Shlednutí. Full Movie. Stáhnout. Zdarma. Ulozto. Cz dabing. Sleduj Filmy. 4k blu ray. 480p. DVDrip. Český Dabing. Cz titulky. BDrip.1080p. Film online. Hd. iPhone. České. Ke shlédnutí. Český Film. Ke Stažení