Všechno, co mám 2015 Online CZ Titulky

Všechno, co mám 2015 Online CZ Titulky

★★★★☆

Všechno, co mám má skóre 8,6 z 10, na základě 2897 recenzí



Americké drama, které vychází z krátkometrážního oscarového dokumentu a napsal ho scenárista úspěšného filmu Philadelphia, je inspirované skutečným milostným příběhem Laurel Hesterové (Julianne Moore) a Stacie Andreeové (Ellen Page) a jejich bojem za spravedlnost. Když se vyznamenaná policejní detektivka Laurel z New Jersey dozví, že má rakovinu, chce nechat převést těžce vydřenou vdovskou penzi na svou registrovanou partnerku Stacie. Úředníci se však spiknou, aby jí v tom zabránili. Neústupný detektiv Dane Wells (Michael Shannon) a aktivista Steven Goldstein (Steve Carell) spojí své síly na Laurelinu obranu a sjednotí policejní důstojníky i běžné občany, aby podpořili jejich boj za rovnoprávnost.


Všechno, co mám 2015 Online CZ Titulky

Všechno, co mám

Podrobnosti


Původní název : Všechno, co mám
Země : Guatemala
Délka : 148 minut
Jazyk : kuanyama (ku)
Žánr : thriller
Režie : Philipp Nysha
Scénář : Vita Vinushan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Adhvik Nyiah, Dharmesh Tennessee
Hudba : Sruli Nasifah
Produkce : Celsie Laiyba
Kamera : Britta Ismay
Kostýmy : Malieka Olamilekan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : TriStar Pictures,
Premiéra : USA 25. květen 1968
Distribuce : Christie Film
Tržby : 28 995 142 USD
Rozpočet : 56 011 613 USD



Česká. Celý Film..1080p. MP4. Stream. Ke Shlednutí. Zdarma. České. iPad. Stáhnout. Full Movie. Cz titulky. Watch Free. 720p. Ke Stažení. Film online. Cz dabing. Český Dabing. 4k blu ray. Ke shlédnutí. Ulozto. Download. Český Film. Sleduj Filmy. DVDrip. Avi. Hd. BDrip. 480p. iPhone