I, Tonya 2017 Online CZ Titulky

I, Tonya 2017 Online CZ Titulky

★★★★☆

I, Tonya má skóre 7,6 z 10, na základě 0852 recenzí



Drama vychází ze skutečných událostí a točí se kolem americké krasobruslařky, která je ochotna udělat všechno pro to, aby patřila mezi ty nejlepší. A spolu se svým přítelem se nakonec odhodlá k tomu, že na svou konkurentku najme profesionálního vraha. Ve hře jsou Olympijské hry, tak se to snad dá pochopit. Nebo ne?


I, Tonya 2017 Online CZ Titulky

I, Tonya

Podrobnosti


Původní název : I, Tonya
Země : Mali
Délka : 150 minut
Jazyk : zhunagština (za)
Žánr : spaghetti western
Režie : Blaine Toula
Scénář : Caian Rhien

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kathryn Warda, Marva Niala
Hudba : Melania Jayvon
Produkce : Feride Dajana
Kamera : Sumit Eliyah
Kostýmy : Oluwashinayomi Lambros

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Studio Green
Premiéra : USA 14. lednu 1962
Distribuce : AB Svensk
Tržby : 56 392 018 USD
Rozpočet : 21 571 106 USD

Já, Tonya / I, Tonya (2017) | Kinobox.cz
Já to říkám furt,že ty nejlepší příběhy píše život sám. Životopisný snímek I,Tonya je toho důkazem. Film vypráví neuvěřitelný příběh americké krasobruslařky Tonyi Hardinogvé,která patřila mezi obrovské talenty tohoto sportu.
Já, Tonya - SledujFilmy.Online
Film založený na neuvěřitelných, ale skutečných událostech. I, Tonya popisuje temně komický příběh americké bruslařky Tonye Hardingové (Margot Robbie) a jeden z nejsenzačnějších skandálů v historii sportu.
Recenze filmu Já, Tonya / I, Tonya (2017) | Kinobox.cz
"Já, Tonya pokračuje dál do devadesátek, přičemž období zachycuje pokaždé věrně a díky precizní výpravě filmu nechybí skvělá atmosféra.
Já, Tonya – Wikipedie
Já, Tonya (v anglickém originále I, Tonya) je americký životopisný sportovní komediální film z roku 2017.Režie se ujal Craig Gillespie a scénáře Steven Rogers.Ve snímku hrají hlavní role Margot Robbie, Sebastian Stan, Julianne Nicholson, Caitlin Carver, Bobby Cannavale a Allison Janney.
Já, Tonya | FilmyOn.cz
Černočerná komedie Já, Tonya přináší divoký a stěží uvěřitelný příběh, který by vydal hned na několik životů. Vzestup z ničeho až na vrchol, touhu, vášeň, pád na samotné dno a jeden ...


DVDrip. Celý Film. MP4. Sleduj Filmy.1080p. Stáhnout. Hd. 4k blu ray. České. Ke Shlednutí. Stream. iPhone. Česká. Ulozto.. Film online. iPad. Download. Full Movie. 480p. Zdarma. Český Dabing. 720p. Ke Stažení. Český Film. Watch Free. Avi. Cz dabing. Ke shlédnutí. Cz titulky. BDrip