Moje druhá láska 1994 Online CZ Titulky

Moje druhá láska 1994 Online CZ Titulky

★★★★☆

Moje druhá láska má skóre 5,9 z 10, na základě 8966 recenzí



Píše se rok 1994. Před dvěma lety si otec Vady Bultenfussové našel novou manželku. Jedenáctiletá Vada se mezitím změnila v malou dámu, která se musela vyrovnat se ztrátou nejlepšího přítele, s těhotenstvím své nevlastní matky a se spoustou otázek, týkajících se především její skutečné matky, kterou nikdy nepoznala. Vydává se na návštěvu strýčka v Los Angeles, kde se seznamuje s mladým Nickem, s jehož pomocí chce poodhalit tajemství své matky. Přitom se ale také naučí, co je to opravdová láska, co je to rodina a co to znamená bojovat za splnění svého snu...(oficiální text distributora)


Moje druhá láska 1994 Online CZ Titulky

Moje druhá láska

Podrobnosti


Původní název : Moje druhá láska
Země : Chorvatsko
Délka : 141 minut
Jazyk : portuñolština
Žánr : mysteriózní
Režie : Areeb Yvaine
Scénář : Lexon Sabir

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Hadara Lillia, Oliva Kimbra
Hudba : Sinaed Dorrell
Produkce : Ans Ruaraidh
Kamera : Leandros Jarno
Kostýmy : Luize Amisa

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Aamir Khan
Premiéra : USA 26. listopad 1984
Distribuce : United States
Tržby : 05 873 681 USD
Rozpočet : 72 395 577 USD

Moje druhá láska / My Girl 2 (1994) | ČSFD.cz
Jakkoli Moje druhá láska se znovu výborně napsanými dialogy nabízí několik opravdu dobrých pasáží s těmi domácími videi Vadiny matky na čele.. A v závěru v porodnici si jeden říká, zvlášť při vzpomínce na první film, který nakonec skutečně ty koule měl, zda se historie nebude opakovat..
Moje druhá láska - film online | FILMTORO
Je film Moje druhá láska dostupný online či ke stažení na Netflixu, iTunes nebo Google Play? S českými titulky či dabingem? Máme podrobné srovnání
Vlak dětství a naděje: Moje druhá první láska — iVysílání ...
Vlak dětství a naděje: Moje druhá první láska, Věrka prožívá své první milostné zklamání…
Moje druhá láska..... jedna stopa :-) • HYUNDAI CLUB - FORUM
Předmět příspěvku: Re: Moje druhá láska..... jedna stopa :-) Napsal: sob čer 16, 2018 9:57 am * Registrován: sob kvě 31, 2014 10:37 am Příspěvky: 96
Moje druhá láska (1994) | Filmy online ke shlédnutí zdarma
Filmy-ke-shlédnutí.net Vám umožní shlédnout film Moje druhá láska online zdarma. Film Moje druhá láska také ke stažení! Sledujte film Moje druhá láska online nebo ke stažení v té nejlepší kvalitě zdarma!


480p. Český Dabing. Celý Film. České. Stream. Ke Stažení. Avi. DVDrip. Český Film. Film online. 720p. Česká. Watch Free. Cz dabing. Sleduj Filmy. MP4. 4k blu ray. Ke shlédnutí. Ke Shlednutí. Ulozto. Zdarma. iPad. BDrip.. Download. Hd. Full Movie. iPhone. Stáhnout.1080p. Cz titulky