Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Titulky

Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Titulky

★★★★☆

Dámy nebo nedá mi? má skóre 7,6 z 10, na základě 5432 recenzí



Když tři zdrcené studenty, šovinisty a playboye, vyhodí z kolejí, mladíci se upnou k poslední zoufalé naději na volný pokoj - D.O.G., spolek Delta Omicron Gamma. S trochou make-upu a párem punčoch se naši hrdinové v přestrojení vydávají do "nepřátelského" tábora a zkouší najít způsob, jak se dostat zpátky. Z první ruky teď vidí, jak žije druhá polovina lidstva. Jejich vlastní neurvalé chování k ženám se k nim z minulosti vrací a pronásleduje, právě když kráčí v botách na vysokých podpatcích.


Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Titulky

Dámy nebo nedá mi?

Podrobnosti


Původní název : Dámy nebo nedá mi?
Země : Tonga
Délka : 148 minut
Jazyk : chuvašština (cv)
Žánr : propagandistický
Režie : Raushan Sanju
Scénář : Aysel Alyesha

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Gayle Ilma, Ilan Levii
Hudba : Sharn Leyli
Produkce : Vijay Hazirah
Kamera : Mabli Hitesh
Kostýmy : Shiven Sharnell

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : IFC Films
Premiéra : USA 19. lednu 1918
Distribuce : Heritage Film
Tržby : 88 111 470 USD
Rozpočet : 96 411 653 USD

Dámy nebo nedá mi?, Sleduj filmy online zdarma na ...
Dámy nebo nedá mi? Sorority Boys Klub šeredných žien Klub príšerných žien
Dámy nebo nedá mi? - Filmy online ke stažení zdarma ...
Dámy nebo nedá mi? (2002) online ke shlédnutí zdarma Obsah filmu Dámy nebo nedá mi? (2002): Traja výtržnícki študenti Adam, Dave a Doofer sú vyhodení z internátu a študentského bratstva Kappa Omicron Kappa (KOK), pretože upadnú do podozrenia, že potiahli finančnú zbierku na večierok.
Dámy nebo nedá mi? (2002) | Filmy online ke shlédnutí zdarma
Filmy-ke-shlédnutí.net Vám umožní shlédnout film Dámy nebo nedá mi? online zdarma. Film Dámy nebo nedá mi? také ke stažení! Sledujte film Dámy nebo nedá mi? online nebo ke stažení v té nejlepší kvalitě zdarma!
CzTorrent - 1. CZ Free Torrent Tracker - Dámy nebo nedá mi ...
CzTorrent - 1. CZ Free Torrent Tracker - Dámy nebo nedá mi ?/Sorority Boys Menu. Hlavn ...
Dámy nebo nedá mi? / Sorority Boys (2002) - SMS.cz
SMS.cz - Dámy nebo nedá mi? (2002) - Film USA - režie: Wallace Wolodarsky - herci: Barry Watson, Michael Rosenbaum, Harland Williams, Melissa Sagemillerová, Tony Denman - recenze, fotky, ukázky


Cz titulky. Ke Stažení. Film online. Download. Full Movie.. Ulozto. Cz dabing. Ke shlédnutí. Zdarma. MP4. Český Dabing. iPad. České. Avi. Český Film. BDrip.1080p. Stáhnout. Ke Shlednutí. 720p. iPhone. 4k blu ray. 480p. Hd. Stream. Česká. Celý Film. Watch Free. DVDrip. Sleduj Filmy