Vrať se mi 2000 Online CZ Titulky

Vrať se mi 2000 Online CZ Titulky

★★★★☆

Vrať se mi má skóre 7,2 z 10, na základě 0981 recenzí




Vrať se mi 2000 Online CZ Titulky

Vrať se mi

Podrobnosti


Původní název : Vrať se mi
Země : Mosambik
Délka : 143 minut
Jazyk : ndonga (ng)
Žánr : kanibalský film
Režie : Gethen Niran
Scénář : Golda Lamiya

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Cynan Keasha, Grigoriy Loukas
Hudba : Jon Leonardo
Produkce : Apollon Milania
Kamera : Ishneet Veerpartap
Kostýmy : Jeeven Muscab

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Beijing Enlight
Premiéra : USA 18. červenec 1929
Distribuce : Wild Bunch
Tržby : 50 289 765 USD
Rozpočet : 57 337 468 USD



Ke Stažení. Zdarma. Ke Shlednutí.. Stáhnout. Český Film. MP4. České. DVDrip. Stream. Česká. 720p. Cz dabing. Film online. Ulozto. Sleduj Filmy. 480p. Český Dabing. iPhone. Avi. Celý Film. Cz titulky. Full Movie. Hd. Ke shlédnutí. iPad. 4k blu ray.1080p. BDrip. Download. Watch Free