Moje léto lásky 2004 Online CZ Titulky

Moje léto lásky 2004 Online CZ Titulky

★★★★☆

Moje léto lásky má skóre 5,0 z 10, na základě 4612 recenzí



Setkaly se náhodou a během jednoho parného léta se spřátelily. I přesto, že jedna je pravým opakem té druhé a přes veškeré prvotní silné obavy z jejich výrazně rozdílných povah a zázemí, přerostl jejich vztah do vzájemné fascinace a přitažlivosti…
Každá očekává hodně od života. Obě doufají v něco velkolepého a jedinečného. Postupně přicházejí na to, že jedna druhé dokáže poskytnout něco ze sebe… Mona (Natalie Press), za na první pohled hrubým vzhledem a vesnickou jednoduchostí se skrývá mimořádná inteligence a velká touha zažít něco, co vybočuje z prázdnoty každodenního života.
Tasmin (Emily Blunt) je jejím opakem. Vzdělaná, zkažená,...


Moje léto lásky 2004 Online CZ Titulky

Moje léto lásky

Podrobnosti


Původní název : Moje léto lásky
Země : Botswana
Délka : 168 minut
Jazyk : laoština (lo)
Žánr : akční
Režie : Alila Ronan
Scénář : Safyaan Bipasha

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Fenix Maelys, Nabiya Leyo
Hudba : Mileta Gayatri
Produkce : Jaygo Laiyba
Kamera : Rowayda Luiz
Kostýmy : Jenelle Lennan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Walt Disney
Premiéra : USA 22. srpen 1929
Distribuce : Studio Babelsberg
Tržby : 01 762 663 USD
Rozpočet : 59 732 206 USD

Moje léto lásky / My Summer of Love (2004) | ČSFD.cz
Po druhom pozretí ešte doplním, že s Emily Blunt by som rád strávil moje leto lásky, množstvo chlapov (nielen Mona) by určite kvôli nej vraždilo.
Moje léto lásky, Sleduj filmy online zdarma na SledujuFilmy.cz
Popis: Příběh Mony a Tamsin. Setkaly se náhodou a během jednoho parného léta se spřátelily. I přesto, že jedna je pravým opakem té druhé a přes prvotní obavy z jejich rozdílných povah a zázemí, přerostl jejich vztah do vzájemné fascinace a přitažlivosti.
Moje léto lásky / My Summer of Love (2004) | ČSFD.cz
Místy syrový, místy snový snímek. Převalující se líná atmosféra, prosycená vůněmi léta, jeho dusného horka a jednoho nevšední vztahu. Tak jako má léto své horké dusné dny, i takový je vztah těchto dívek - chvíli čistá láska, chvíli dusno.
Summer All Stars - Léto lásky ft. Slza (Text) - YouTube
Summer All Stars - Léto lásky ft. Slza (Text) Original: https://youtu.be/vNfecXpw-io Text k písni "Léto lásky" od Summer All Stars.
Moje léto lásky - voyo.nova.cz
Moje léto lásky Příběh Mony a Tamsin, dívek, které se setkaly náhodou a během jednoho parného léta se spřátelily. Přestože jedna je pravým opakem té druhé, přerostl jejich vztah do vzájemné přitažlivosti.


České. 720p. Watch Free. Hd. Full Movie. BDrip. Ke shlédnutí. iPad. Český Dabing.1080p. Zdarma. Stream. 480p.. MP4. Ke Shlednutí. Stáhnout. Film online. Download. DVDrip. Česká. Cz titulky. iPhone. Cz dabing. Český Film. Sleduj Filmy. Celý Film. Ulozto. 4k blu ray. Avi. Ke Stažení