Už teď mi chybíš 2015 Online CZ Titulky

Už teď mi chybíš 2015 Online CZ Titulky

★★★★☆

Už teď mi chybíš má skóre 8,7 z 10, na základě 9455 recenzí



Milly a Jess byly odjakživa nejlepšími kamarádkami. Od dětství spolu sdílely absolutně všechno – tajemství, šaty, dokonce i kluky, se kterými chodily. Návštěvy bujarých večírků plných alkoholu a drog či vyvádění ztřeštěností jim zůstaly od mládí až do dospělosti. V životě ale jednou nastane chvíle, kdy se každý musí začít chovat dospěle… Nebo ne? Snažit se žít „dospěle“ má ale různé podoby. Zatímco Milly má úžasnou práci a žije v krásném městském domě s manželem Kitem a dvěma dětmi, Jess a její přítel Jago žijí bohémským životem na hausbótu na londýnském kanálu. Přátelství Milly a Jess je však stále pevné jako skála a život je jednou velkou zábavou. Každá zábava však jednou skončí a pro Milly s Jess to platí dvojnásob. Jess po mnoha neúspěšných pokusech, kdy se pokusila otěhotnět, konečně prolomila smůlu a chce s Milly oslavit radostnou zprávu. Ta má bohužel úplně opačnou novinku – byla jí zjištěna rakovina prsu.


Už teď mi chybíš 2015 Online CZ Titulky

Už teď mi chybíš

Více informací


Původní název : Už teď mi chybíš
Země : Mauritánie
Délka : 169 minut
Jazyk : kurdština (ku)
Žánr : erotický thriller
Režie : Fasiha Brynmor
Scénář : Artur Alexander

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sanvika Ehab, Avaya Nazir
Hudba : Ozgur Anneliese
Produkce : Deya Caley
Kamera : Cemre Ruweyda
Kostýmy : Sergen Clea

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : First National
Premiéra : USA 23. květnu 1930
Distribuce : Xstream Pictures
Tržby : 26 462 137 USD
Rozpočet : 57 654 637 USD



Česká.. 480p. iPhone. Download. Cz dabing. Ke Stažení. 4k blu ray. MP4. Stáhnout. BDrip. České. Film online. Ke Shlednutí. Hd. Zdarma. Český Dabing. Sleduj Filmy. Cz titulky.1080p. DVDrip. iPad. Avi. Ke shlédnutí. Český Film. Ulozto. Watch Free. Full Movie. Stream. Celý Film. 720p