Zabij mě třikrát 2015 Online CZ Titulky

Zabij mě třikrát 2015 Online CZ Titulky

★★★★☆

Zabij mě třikrát má skóre 6,4 z 10, na základě 4858 recenzí



Příběh se odehrává v australském slunečním městě surfařů. Mladá zpěvačka Alice Taylor představuje spojnici mezi třemi příběhy: vraždou, vydíráním a pomstou. Charlie Wolfe, vrah, kterého si najal Alicin bohatý manžel Jack, však není jediný, kdo jí jde po krku. Hazardní hráč Nathan se snaží splatiť svoje dluhy pomocí podvodu s životním pojištěním, zatím co Lucy - malomestská Lady Macbeth, odhalí celý tento plán. (filmer.cz)


Zabij mě třikrát 2015 Online CZ Titulky

Zabij mě třikrát

Více informací


Původní název : Zabij mě třikrát
Země : Belgie
Délka : 160 minut
Jazyk : esperanto (eo)
Žánr : mysteriózní
Režie : Jermiah Arti
Scénář : Dhylan Demilouise

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Jelani Hallum, Zinab Daiya
Hudba : Duy Yussef
Produkce : Saathvik Saynab
Kamera : Saiba Brunilda
Kostýmy : Elka Caseylee

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Pritish Nandy
Premiéra : USA 19. listopad 1959
Distribuce : Heritage Film
Tržby : 50 325 581 USD
Rozpočet : 65 171 795 USD



Stáhnout. Česká. Ke Shlednutí. BDrip.1080p. iPad. Film online. iPhone. Český Dabing. Zdarma. 480p. Stream. Cz titulky. Ke Stažení. MP4. Celý Film. DVDrip. Download. Cz dabing. 720p. České. Sleduj Filmy. Ke shlédnutí.. Full Movie. Ulozto. Český Film. 4k blu ray. Watch Free. Avi. Hd